sâmbătă, 21 septembrie 2013

Inceput de an scolar la Gradinita din Gilau

Bine v-am regasit! As fi vrut sa va povestesc mai intai despre aventurile lui David in concediu dar pentru ca  a inceput anul scolar, prefer sa va povestesc despre Gradinita nr 1 din Gilau si intalnirea oficiala cu noua doamna educatoare.



Le-am reintalnit de fapt pe ambele doamne educatoare si pe cea de anul trecut si pe cea de anul acesta. Si cea din urma il cunostea deja bine pe David pentru ca David isi peterecuse anul trecut ore bune la grupa ei atunci cand ai lui colegi erau ocupati cu engleza.

Pentru ca varsta inca ii permite, David face grupa mare de doua ori: anul trecut si anul acesta. Iar la Anul speram sa avem un scolar pregatit de grupa 0 la Liceul Teoretic Gelul Voievod din Gilau.

Dupa ce s-a jucat putin cu un sarpe de plus si a testat diverse jocuri a trecut la unul cu cifre " Sa invatam cifrele". Am stat pana s-a plictisit de el, s-a descurcat singur sa le asocieze sau sa faca mici calcule gen 1+2


I-am cumparat si acasa o editie din "Sa invatam cifrele" diferita de cea de la gradinita si una din aceeasi categorie "Sa invatam literele"



Vom continua sa muncim mult cu David si sa-i cultivam pasiunea pentru carti, pentru cunoastere si pentru jocuri educative. 


In rest situatia gradinitelor de stat din Romania este rezumata bine de mica discutie dintre mine si David.

-Ce-ai facut astazi la gradi, David?
-Am inghetat, mi-a spus copilul.

Asa ca dupa prima saptamana de gradi David este deja putin racit, posibil sa-i treaca pana luni. Sau nu.















2 comentarii:

  1. bine ati revenit! imi pare rau ca ati si racit dupa prima saptamina - si fetita mea a racit un pic, desi la scoala nu a fost rece... sa va treaca si sa va mearga bine in toate activitatile voastre!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru urari, Alexandra! Am inceput sa ma resemnez, desi David a dat gata in 3 saptamani un borcan de catina cu miere, asta nu-l protejeaza si de frigul din gradinita. Sper doar sa nu faca forme grave. Sanatate si fetitei tale! :)

    RăspundețiȘtergere