marți, 5 februarie 2013

Despre noi si iesirea din autism in presa clujeana

Pe Elza Almasi am cunoscut-o pe cand realiza un reportaj de 1 iunie, anul trecut la Gradinita Speciala Malteza. Eu eram acolo in interes de serviciu iar David era acolo ca de obicei, pentru recuperare.

Cand am intrat in Gradinita impreuna cu voluntarii United Way cu care venisem David m-a strigat cu bucurie : "mama, mama!" Asta spre mirarea Elzei si a cameramanului.

Povestea sarbatorii de 1 iunie la Gradinita Malteza a devenit povestea lui David care a facut o urare de " a mutzi ani, copii" la Transilvania Live.



Elza nu ne-a uitat. Ne-am regasit datorita acestui blog si retelei Facebook. A ei a fost minunata idee de a face un material despre David, despre autism si despre mine. Cred ca a devenit si despre mine :)

Eu sunt mama lui David. Cred ca orice ar avea un David ar face la fel.

Articolul Elzei a aparut in Ziar de Cluj
Pana acum nu m-au dezamagit oamenii astia care fac reportaje normale despre bune si rele fara " senzational"

Reportajul il puteti citi aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu